Als spreker voor 'offline' events heeft Steven Van Belleghem (partner bij Intracto) momenteel een lege agenda, maar zoals zovelen houdt hem dat niet tegen zijn actieveld naar digitale communicatie te verschuiven. Sinds de uitbraak van Covid-19 volgt hij nauwlettend de impact van het virus, met één oog op China.

Dat resulteert in een nieuwe presentatie vol inzichten, die hij vanuit Intracto nu dinsdag 7 april in een webinar zal delen.

Bedrijven moeten inspelen op dromen en ambities van de consument
Het webinar staat stil bij de verwachtingen van klanten eens service en digital convenience de norm worden. De voorbije tien jaar maakten bedrijven het verschil met de beste convenience, nu is het een nieuw minimum.

Heb je het: goed, zo hoort het. Heb je het niet: dan verlies je. Wat gaan klanten verwachten als goede service en digital convenience de norm zijn?

Consumenten maken zich over twee zaken zorgen: hun eigen leven en de toekomst van de maatschappij. Iedereen heeft dromen en ambities. Hoe je daar als bedrijf een rol in kan spelen, wordt erg belangrijk om gepast het verschil te maken.

Belang van authenticiteit wordt nog groter

Daarnaast zal het belang van maatschappelijke meerwaarde creëren enkel maar toenemen. We zullen evolueren van authentieke naar verantwoordelijke bedrijven. De komende jaren zullen we de overgang zien van customer journeys naar life journeys.

Praktisch

Het webinar gaat door op dinsdag 7 april van 10u tot 11u.

Inschrijven kan via de link hieronder.

>> Wat verwachten klanten eens service en digital convenience de norm worden?